Analýza marketingové komunikace města Plzně - návštěvník, turista – Bc. Martina RYMUSOVÁ
Bc. Martina RYMUSOVÁ
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace města Plzně - návštěvník, turista
Analysis of promotion of the city of Pilsen - visitor, tourist
Anotace:
Předložená práce se zaobírá analýzou marketingové komunikace města Plzně se zaměřením na cílovou skupinu návštěvník/turista za pomocí marketingových výzkumů a zvolených metod. Cílem této diplomové práce je analýza tištěných propagačních materiálů města Plzně určených pro návštěvníky a turisty a analýza oficiálního internetového turistického portálu města Plzně. Nejprve jsou v práci vymezena teoretická …víceAbstract:
This thesis applies to analysis of promotion of the city of Pilsen focused on target group visitor/tourist using marketing researches and chosen methods. The aim of this thesis is to analyse printed advertising materials for visitors and tourists and to analyse the official internet page for tourists visiting Pilsen. In the beginning of this thesis, theoretical basis needed for understanding of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYMUSOVÁ, Martina. Analýza marketingové komunikace města Plzně - návštěvník, turista. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev