Bc. Eliška Obrusníková

Bachelor's thesis

Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz

Online marketing communication for the B2B segment of the eshop Laporte.cz
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav činnosti eshopu Laporte.cz s ohledem na principy B2B online marketingové komunikace a navrhnout relevantní doporučení. Teoretická část se bude zabývat specifickými charakteristikami B2B marketingu, pojmy z oblasti online marketingu a online marketingové komunikace a komunikačních nástrojů pro B2B trh. Praktická část, se již bude věnovat představení …more
Abstract:
The bachelor thesis aims to evaluate the current state of Laporte.cz eshop's activity considering B2B online marketing communication principles and to propose a relevant recommendation. The theoretical part will describe specific characteristics of B2B marketing, concepts from online marketing area, online marketing communication and communication tools for B2B market. Practical part will be about …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Libor Zůbek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Marketing / Marketing