Bc. Adrianna Rossini

Diplomová práce

Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně

The role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance campaigns
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice úlohy integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně aplikované na společnosti L´Oréal Paris. V teoreticko-metodologické části popisuje nástroje integrované marketingové komunikace a význam integračních nástrojů. Zabývá se jednotlivými faktory tvorby reklamy a reklamních kampaní. Aplikační (praktická) část se zabývá obchodní koncepcí …více
Abstract:
This dissertation deals with the role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance of campaigns using the company L´Oréal Paris as an example. The theoretical section describes and characterizes integrated marketing communication and the importance of integrated tools, describing the different factors that make up advertising and campaigns. The practical part deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní