Petr Šelong

Diplomová práce

Návrh komunikační strategie startupu

Communication Strategy Design of Startup
Anotace:
V dnešním světě technologických inovací je poměrně jednoduché přijít se zajímavým nápadem, ale mnohem těžší je převést tuto myšlenku do podoby úspěšného startupu, který zaujme veřejnost a investory. Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci začínající firmy, která vyvíjí aplikaci pro usnadnění parkování v centrech větších měst. Cílem práce je navrhnout marketingovou komunikaci, která …více
Abstract:
In today’s world of technological innovations is relatively easy to come out with interesting idea, but much harder is transform this idea to successful startup, which engage public and investors. This thesis is focused on marketing communication of beginning company, which is developing application for easy parking in centres of bigger cities. The objective of this thesis is propose marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
  • Vedoucí: Vojtěch Klézl
  • Oponent: Kateřina Glišić

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava