Bc. Nicole Grendzioková

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of a selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude zhodnocení současného marketingového mixu značky Upraženo a následná formulace možných doporučení. Bakalářská práce je rozdělná do čtyř následujících kapitol. V teoretické části budou popsána teoretická východiska marketingového mixu, část praktická bude věnována popisu vybrané společnosti a analýze stávajícího marketingového mixu, na základě, které budou navržena konkrétní …více
Abstract:
The bachelor thesis aim to evaluate the current marketing mix of the brand Upraženo and then formulate possible recommendations. The bachelor thesis is divided into the following four chapters. The theoretical part will describe the theoretical bases of the marketing mix, the practical part will be devated to the description of the selected company and the analysis of the current marekting mix, on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ga79i/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dominik Švarc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing

Práce na příbuzné téma

Všechny práce