Zhodnocení osobního prodeje zvolené společnosti – Elizaveta Ovcharenko
Elizaveta Ovcharenko
Bachelor's thesis
Zhodnocení osobního prodeje zvolené společnosti
Evaluation of the personal selling in the selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací, konkrétně zhodnocením osobního prodeje společnosti Zara. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů marketing, marketingová komunikace, osobní prodej a následně i metody marketingového výzkumu Mystery Shopping. Praktická část se zabývá analýzou dat, zjištěných pomocí dotazníkového setření …moreAbstract:
Bachelor thesis is about marketing communication, in particular evaluation of the personal selling in Zara. The thesis consists of two parts: theoretical part and practical part. In theoretical part will be explained terms marketing, marketing communication, personal selling and method of marketing research which is called Mystery shopping. Practical part deals with analysis of data, discovered with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OVCHARENKO, Elizaveta. \textit{Zhodnocení osobního prodeje zvolené společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ayzicz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights