Možnosti využití nástrojů e-marketingu při rozhodování spotřebitele o výběru ubytování v turistických destinacích – Bc. Martin Mosler
Bc. Martin Mosler
Diplomová práce
Možnosti využití nástrojů e-marketingu při rozhodování spotřebitele o výběru ubytování v turistických destinacích
Possibilities of e-marketing tools in determining the consumer's choice of accommodation in tourist destinations
Anotace:
V této diplomové práci jsou zhodnoceny možnosti využití nástrojů e-marketingu při výběru ubytování v turistických destinacích. Jednotlivé možnosti e-marketingu a jeho formy jsou analyzovány pro použití ke zvýšení konkurenceschopnosti. Na základě dat z Českého statického úřadu a provedeného dotazníkového šetření jsou navržena doporučení v oblasti optimalizace webových stránek, ubytovacích portálů, sociálních …víceAbstract:
This thesis evaluates the possibilities of e-marketing tools when choosing ac-commodation in tourist destinations. Individual options of e-marketing and its forms are analyzed for use to enhance competitiveness. Based on data from the Czech Statistical Office and a realized questionnaire survey is suggested recommendations in the field of website optimization, accommodation portals, social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOSLER, Martin. \textit{Možnosti využití nástrojů e-marketingu při rozhodování spotřebitele o~výběru ubytování v~turistických destinacích}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/az4iqu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva