Možnosti využití nástrojů e-marketingu při rozhodování spotřebitele o výběru ubytování v turistických destinacích – Bc. Martin Mosler
Bc. Martin Mosler
Master's thesis
Možnosti využití nástrojů e-marketingu při rozhodování spotřebitele o výběru ubytování v turistických destinacích
Possibilities of e-marketing tools in determining the consumer's choice of accommodation in tourist destinations
Abstract:
V této diplomové práci jsou zhodnoceny možnosti využití nástrojů e-marketingu při výběru ubytování v turistických destinacích. Jednotlivé možnosti e-marketingu a jeho formy jsou analyzovány pro použití ke zvýšení konkurenceschopnosti. Na základě dat z Českého statického úřadu a provedeného dotazníkového šetření jsou navržena doporučení v oblasti optimalizace webových stránek, ubytovacích portálů, sociálních …moreAbstract:
This thesis evaluates the possibilities of e-marketing tools when choosing ac-commodation in tourist destinations. Individual options of e-marketing and its forms are analyzed for use to enhance competitiveness. Based on data from the Czech Statistical Office and a realized questionnaire survey is suggested recommendations in the field of website optimization, accommodation portals, social networks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOSLER, Martin. \textit{Možnosti využití nástrojů e-marketingu při rozhodování spotřebitele o~výběru ubytování v~turistických destinacích}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/az4iqu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights