Ing. Alexandr Tvorogov
Bachelor's thesis
Cizí jazyk v reklamních sděleních
Foreign language in advertisement
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou cizích jazyků užívaných v reklamních sděleních. Jedním z cílů bakalářské práce je analýza různých druhů reklamních sdělení na území České republiky, jazyků, které tato sdělení obsahují a srozumitelnosti pro cílové skupiny, která je podpořena analýzou vlastní kvantitativní výzkumné sondy. Dále se tato práce v teoretické části zabývá integrovanou marketingovou …moreAbstract:
This thesis deals with the problem of foreign languages used in advertising. One of the goals of this work is the analysis of different types of advertising messages in the Czech Republic, the languages that these communications contain and clarity for the target group, which is backed by quantitative analysis of own research probe. This thesis also deals in the theoretical part with integrated marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qrygr/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček