Marketingová komunikace - product placement – Kryštof Pearse
Kryštof Pearse
Bakalářská práce
Marketingová komunikace - product placement
Marketing communication - product placement
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice nástroje marketingové komunikace, kterým je product placement, jenž zaznamenal velký vývoj v posledních desetiletích. Hlavním cílem této práce je zjistit účinnost product placementu a jak působí na diváka při sledování audiovizuálního díla. Dílčími cíli je podrobná analýza product placementu v rámci vybraného audiovizuálního díla, vyhodnocení výsledků marketingového …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issues of the tool of marketing communication, that of product placement, which has been developing over the last few decades. The main goal of this thesis is to assess the effectivness of product placement and how the viewer is influenced when watching a cinematographic work. The secondary goals include a precise analysis of a chosen audiovisual work; evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
- Oponent: Tereza Šímová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva