Štěpán Veselský

Bachelor's thesis

Marketing a reklama v rámci social software

Marketing and advertising within Social software
Abstract:
Marketingového potenciálu celosvětové sítě internet si jeho uživatelé všimli záhy po jeho vzniku. Z počátku byly kopírovány postupy a nástroje klasických médií. Hlavním způsobem marketingové komunikace tak byly -- zpočátku statické a často jen textové-- reklamní bannery, které se umisťovali na různé webové prezentace dle svého zaměření a tiskové zprávy umisťované na novinkové servery všeho druhu. Ten …more
Abstract:
Internet users have noticed its marketing capabilities right after its creation. First, the traditional methods, well known from the classical media, have been used. Therefore, the main marketing communication channels were - mostly static - advertising banners and different press releases on web pages according to its contents. The true expansion of Internet marketing came into being with interactive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2010
  • Supervisor: Antonín Pavlíček
  • Reader: Jan Bouška

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20272

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika