Štěpán Veselský

Bachelor's thesis

Marketing a reklama v rámci social software

Marketing and advertising within Social software
Anotácia:
Marketingového potenciálu celosvětové sítě internet si jeho uživatelé všimli záhy po jeho vzniku. Z počátku byly kopírovány postupy a nástroje klasických médií. Hlavním způsobem marketingové komunikace tak byly -- zpočátku statické a často jen textové-- reklamní bannery, které se umisťovali na různé webové prezentace dle svého zaměření a tiskové zprávy umisťované na novinkové servery všeho druhu. Ten …viac
Abstract:
Internet users have noticed its marketing capabilities right after its creation. First, the traditional methods, well known from the classical media, have been used. Therefore, the main marketing communication channels were - mostly static - advertising banners and different press releases on web pages according to its contents. The true expansion of Internet marketing came into being with interactive …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
  • Vedúci: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Jan Bouška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20272

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika