Studie možností reklamy v cestovním ruchu – Bc. Olga Miroshnichenko
Bc. Olga Miroshnichenko
Bakalářská práce
Studie možností reklamy v cestovním ruchu
Study of Tourism Advertising possibilities
Anotace:
MIROSHNICHENKO Olga. Studie možností reklamy v cestovním ruchu. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o. Praha: 2018. 68 stran. Reklamní trh cestovního ruchu se v současné době aktivně rozvíjí a vyžaduje hledání nových forem a metod. Cestovní ruch v moderním světě je nemožné si představit bez reklamy. Reklama představuje část podnikání, marketingu, systému řízení turistických …víceAbstract:
MIROSHNICHENKO Olga. Study of Tourism Advertising possibilities. [Bachelor´s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2018. 68 pages. Advertising market in tourism is actively developing and requires the search for new forms and methods. It is impossible to imagine tourism in the modern world without advertising. Advertising is part of the business, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/l4msa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIROSHNICHENKO, Olga. \textit{Studie možností reklamy v cestovním ruchu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/b45xr5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev