Bc. Olga Miroshnichenko

Bakalářská práce

Studie možností reklamy v cestovním ruchu

Study of Tourism Advertising possibilities
Anotace:
MIROSHNICHENKO Olga. Studie možností reklamy v cestovním ruchu. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o. Praha: 2018. 68 stran. Reklamní trh cestovního ruchu se v současné době aktivně rozvíjí a vyžaduje hledání nových forem a metod. Cestovní ruch v moderním světě je nemožné si představit bez reklamy. Reklama představuje část podnikání, marketingu, systému řízení turistických …více
Abstract:
MIROSHNICHENKO Olga. Study of Tourism Advertising possibilities. [Bachelor´s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2018. 68 pages. Advertising market in tourism is actively developing and requires the search for new forms and methods. It is impossible to imagine tourism in the modern world without advertising. Advertising is part of the business, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/l4msa/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2019
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze