Bc. Iveta Richtrová
Bakalářská práce
PR neziskových organizací
PR in the non - profit marketing orgabnizations
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce seznamuje čtenáře s pojmem „Public relations“, zabývá se jeho teoretickým popisem, určuje jeho význam a jsou zde vystiženy nejdůležitější nástroje. V další podkapitole je definován pojem „neziskové organizace“, vysvětluje rozdíl mezi neziskovým a ziskovým sektorem, popisuje zakládání, členění a financování neziskových organizací. V praktické části je věnována pozornost …víceAbstract:
The theoretical part of my bachelor - thesis informs the reader about the term „public relations“; deals with the theoretical description, determines its importance and there the most important tools are comprehended. In the next subsection the term „non - profit organization“. It is defined the difference between non-profit and profit sector, describes the formation, structure and funding of NGOs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m0wt0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Eva Vurbsová