Rozvoj hudebnosti a rytmizace u dětí s vývojovou dysfázií – Mgr. Gabriela Habalová
Mgr. Gabriela Habalová
Bakalářská práce
Rozvoj hudebnosti a rytmizace u dětí s vývojovou dysfázií
Development of Musicality and Rhythmic Exercises of Children With Developmental Dysphasia
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a rozvojem hudebnosti a rytmizace u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií. První dvě kapitoly práce jsou teoretické a třetí kapitola je praktická. Teoretická část je zaměřena na problematiku vývojové dysfázie a dále se věnuje oblasti hudebnosti a rytmizace. Praktickou část tvoří kazuistiky vyšetřovaných dětí a samotný výzkum. Výzkum je zaměřený na zhodnocení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis and development of musiciality and rhythmisation of children at preschool age who suffer from developmental dysphasia. The first two chapters are theoretical and the third chapter is practical. The theoretical part is focused on the issue related to developmental dysphasia and further it is dealing with definition of musiciality and rhythmisation. The practical …víceKlíčová slova
vývojová dysfázie narušená komunikační schopnost možnosti rozvoje hudebnost rytmizace předškolní věk vývoj řeči hudební vývoj dítěte developmental dysphasia disturbed language capability possibilities of development musicality rhythmisation preschool age speech development musical development of a child
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hicx2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová