Marketingová vitalita rodinného podniku jako konkurenční výhoda – Bc. Adam Jakubal
Bc. Adam Jakubal
Diplomová práce
Marketingová vitalita rodinného podniku jako konkurenční výhoda
Marketing vitality of a family business as a competitive advantage
Anotace:
Cílem diplomové práce „Marketingová vitalita rodinného podniku jako konkurenční výhoda“ je na základě provedené analýzy vyhodnotit marketingovou vitalitu rodinného podniku, v rámci navrženého plánu nástupnictví zdůraznit apel nastupující generace na vhodnost využití trendových marketingových nástrojů. Teoretická východiska práce jsou zaměřena na průzkum literárních zdrojů, co se rodinného podnikání …víceAbstract:
The aim of the thesis "Marketing vitality of a family business as a competitive advantage" is to evaluate the marketing vitality of a family business on the basis of the analysis, to highlight the appeal of the next generation on the suitability of the used trend marketing tools. The theoretical bases of the work are focused on the research of literary sources in terms of family business, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o0723/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2019
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev