Řešení reklamací z provozu u výrobce světelné techniky pro automobilový průmysl – Martina Kunátová
Martina Kunátová
Diplomová práce
Řešení reklamací z provozu u výrobce světelné techniky pro automobilový průmysl
Solving In-service Complaints at a Manufacturer of Lighting Technology for the Automotive Industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá řešením reklamací z provozu u výrobce světelné techniky pro automobilový průmysl. Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základními poznatky a nástroji, které se využívají k řešení reklamací. Praktická část je zaměřena na představení společnosti, konkrétní způsob řešení reklamací ve společnosti, řešení vybrané reklamace …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the solution of operational complaints of the manufacturer of lighting equipment for the automotive industry. The diploma thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part covers with the basic knowledge and tools that are used to resolve complaints. The practical part is focused on the introduction of the company, the specific way of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Zdenka Hofbruckerová
- Oponent: David Brož
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNÁTOVÁ, Martina. \textit{Řešení reklamací z provozu u výrobce světelné techniky pro automobilový průmysl}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/bawj41/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Magdaléna Lesonická -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
Veronika Tomková -
Analysis of Customer Data from Cash Register: The Case of the Coffee Shop
Jozef Onderka -
Model PDCA v řízení informační bezpečnosti \nl{}
Filip HUJER