Marketing a marketingová komunikace měst a obcí – Bc. Jakub Jirsa
Bc. Jakub Jirsa
Diplomová práce
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Marketing and marketing communications cities and villages
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit momentální marketingovou komunikaci v horských rekreačních střediscích Špindlerův Mlýn a Cílem této diplomové práce je zjistit momentální marketingovou komunikaci v horských rekreačních střediscích Špindlerův Mlýn a Tuxertal, porovnat prostředky marketingové komunikace, kvalitu obou středisek a následně vyvodit závěry. Zkoumání proběhlo shromážděním podkladových …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the current marketing communication in the mountain recreation centers Spindleruv Mlyn and Tuxertal, to compare the means of marketing communication, the quality of both centers and subsequently draw conclusions. Assembly was done supporting promotional materials, carrying out interviews with the persons and then comparing the collected information. The analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b0u23/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev