Marketingová strategie vybraného subjektu – Dominik Tichý
Dominik Tichý
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného subjektu
The marketing strategy of the chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie vybraného podnikatelského subjektu - Fotbalového Klubu Jablonec, a. s. Primárním cílem této práce je zhodnotit marketingovou strategii tohoto klubu, stejně tak jako jeho marketingovou komunikaci a navrhnout možná vylepšení, která by mohla vést ke zkvalitnění marketingové komunikace jabloneckého klubu. S tímto cílem je spojen i další cíl …víceAbstract:
The subject of this Bachelor Thesis is an analysis of the marketing strategy of the chosen bussiness subject - Fotbalový Klub Jablonec, a. s. The primary goal of this thesis is to evaluate the marketing strategy of this club, as well as its marketing communication and to suggest possible improvements which could lead to more quality marketing communication of the Jablonec club. The next goal is related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69118
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69118
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev