Michal Jedlička

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR

Analysis of Marketing Communication in the Banking Sector and Segmentation of Consumers in the Czech Republic
Anotace:
Význam bankovního trhu v moderním světě stále roste a v důsledku navyšující se konkurence je i marketingová komunikace bank čím dál intenzivnější. Diplomová práce se zabývá jak analýzou komunikačních nástrojů bank, vyhodnocením úspěšnosti a srovnáním efektivity jejich komunikace, tak i segmentací a targetingem spotřebitelů bankovních produktů v České republice. Provedení segmentace umožňuje lépe pochopit …více
Abstract:
The importance of the banking sector keeps growing in the modern world, and the marketing communication of banks intensifies as competition heightens. The diploma thesis covers not only the analysis of communication tools of banks, evaluation and comparison of the effectivity of their communication, but also segmentation and targeting of consumers of banking products in the Czech Republic. Conducting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49831