Ing. Rahul Kalathil Purushothaman

Diplomová práce

Integrated Marketing Communication

Integrated Marketing Communication
Anotace:
The aim of the Master thesis is to recommend a better-integrated marketing communication strategy in the current market considering the traditional and latest technology trends and then apply this concept practically to a chosen company. The final result will be based on secondary and primary data collected during the marketing research. This thesis will define the theoretical background of the studied …více
Abstract:
The aim of the Master thesis is to recommend a better-integrated marketing communication strategy in the current market considering the traditional and latest technology trends and then apply this concept practically to a chosen company. The final result will be based on secondary and primary data collected during the marketing research. This thesis will define the theoretical background of the studied …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/as0qv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné