Internetová reklama průmyslových podniků – Adam Langer
Adam Langer
Bakalářská práce
Internetová reklama průmyslových podniků
Internet Advertising of Industrial Enterprises
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zaměřit se na internetovou reklamu průmyslových podniků. Z informací z konkrétního podniku, bude provedena analýza výdajů za internetovou reklamu v rámci šesti let a porovnání investic do televizní reklamy a internetové reklamy. Dále bude tato práce zaměřena na to, do kterých médií svou reklamu podnik umisťuje. Teoretická část popisuje definice reklamy a marketingu, …víceAbstract:
The goal of this work is to focus on Internet advertising of industrial enterprises. Of informations from specific business, will execute analyze of costs for internet advertising within the 6 years and comparison investment to the television and internet advertising. Further will this work focuse on place, in which will yours advertising put. The theoreticall part describe advertising and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Ekaterina Grakova
- Oponent: Václav Nétek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LANGER, Adam. \textit{Internetová reklama průmyslových podniků}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/bd73n3/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev