Lukáš Bednárik
Bachelor's thesis
Marketing sportovních klubů
Marketing of sports clubs
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována marketingu sportovních klubů působících v krajských fotbalových soutěžích. Ze začátku se může čtenář setkat s definicí pojmů a metod z oblasti sportu a marketingu. Nachází se zde vymezení teoretických pojmů a metod, které jsou důležité k vytváření, aplikaci a analýze marketingových strategií sportovních klubů. V druhé části lze nalézt důležité informace a zajímavosti o …viacAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the marketing of sports clubs operating in regional football competitions. From the beginning, the reader may encounter a definition of concepts and methods in the field of sports and marketing. There is a definition of theoretical concepts and methods that are important for the creation, application and analysis of marketing strategies of sports clubs. In the second …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13505
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedúci: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anna Borkovcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022