Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh – Bc. Kateřina Formanová
Bc. Kateřina Formanová
Master's thesis
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu komunikační strategie nového produktu. Cílem diplomové práce je navržení vhodné budoucí komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh společností Budějovický Budvar, n. p., a to s přihlédnutím k efektivitě řešení v rámci specifik cílového trhu u alkoholického piva s ovocnou příchutí žlutý meloun a limetka. Pro zodpovězení výzkumných otázek bylo využito …moreAbstract:
The thesis is focused on the creation of a communication strategy for a new product. The aim of this thesis is to design a suitable future communication strategy for the launch of a new product by the brewery Budweiser Budvar, n. p., considering the effectiveness of the solution within the specifics of the target market for alcoholic beer with fruit flavour yellow melon and lime. To answer the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/weeug/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FORMANOVÁ, Kateřina. \textit{Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/begknq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková