Bc. Kateřina Formanová

Master's thesis

Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh

Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu komunikační strategie nového produktu. Cílem diplomové práce je navržení vhodné budoucí komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh společností Budějovický Budvar, n. p., a to s přihlédnutím k efektivitě řešení v rámci specifik cílového trhu u alkoholického piva s ovocnou příchutí žlutý meloun a limetka. Pro zodpovězení výzkumných otázek bylo využito …more
Abstract:
The thesis is focused on the creation of a communication strategy for a new product. The aim of this thesis is to design a suitable future communication strategy for the launch of a new product by the brewery Budweiser Budvar, n. p., considering the effectiveness of the solution within the specifics of the target market for alcoholic beer with fruit flavour yellow melon and lime. To answer the research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Aneta Boušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Master programme / field:
Business Economy / Business Administration