Využití vlivu internetových diskusí na nákupní chování – Bc. Marie Veselá
Bc. Marie Veselá
Master's thesis
Využití vlivu internetových diskusí na nákupní chování
Utilization of internet discussions’ influence on purchasing behavior
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá internetovými diskusemi (ID), jejich vlivem na nákupní chování spotřebitelů a v neposlední řadě jejich možným využitím v marketingové komunikaci. Problematika práce se dotýká nejen sociologie a psychologie, tedy věd, kde jsou zdroje informací většinou dobře dostupné, ale zasahuje i do užších oblastí, u nichž je rozsah odborných publikací o poznání menší. To se týká elektronického …moreAbstract:
The thesis deals with internet discussions (ID), their influence on the shopping behaviour of consumers, and, not least, their possible use in the marketing communication. Work problems involve not only sociology and psychology, that is to say sciences where the information resources are mostly well available, but they also reach areas whose range of specialized literature is considerably smaller. …moreKeywords
Empirická sonda internet internetová diskuse kasuistika marketingová komunikace nákupní chování potenciál proces rozhodování reference účast vliv. Empirical Sensing Head Internet discussion Casuistry Marketing comunication Purchasing behavior Potential Decision-making process Testimonia Participation Influence.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xeedz/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev