Využití vlivu internetových diskusí na nákupní chování – Bc. Marie Veselá
Bc. Marie Veselá
Diplomová práce
Využití vlivu internetových diskusí na nákupní chování
Utilization of internet discussions’ influence on purchasing behavior
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá internetovými diskusemi (ID), jejich vlivem na nákupní chování spotřebitelů a v neposlední řadě jejich možným využitím v marketingové komunikaci. Problematika práce se dotýká nejen sociologie a psychologie, tedy věd, kde jsou zdroje informací většinou dobře dostupné, ale zasahuje i do užších oblastí, u nichž je rozsah odborných publikací o poznání menší. To se týká elektronického …víceAbstract:
The thesis deals with internet discussions (ID), their influence on the shopping behaviour of consumers, and, not least, their possible use in the marketing communication. Work problems involve not only sociology and psychology, that is to say sciences where the information resources are mostly well available, but they also reach areas whose range of specialized literature is considerably smaller. …víceKlíčová slova
Empirická sonda internet internetová diskuse kasuistika marketingová komunikace nákupní chování potenciál proces rozhodování reference účast vliv. Empirical Sensing Head Internet discussion Casuistry Marketing comunication Purchasing behavior Potential Decision-making process Testimonia Participation Influence.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xeedz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev