Jan Čížek

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace značky Jack Daniel’s v České republice

Analysis of marketing communication of brand Jack Daniel’s in Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem analýzy komunikace značky Jack Daniel’s v České republice. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření doporučení a návrhu marketingové komunikace značky Jack Daniel’s v České republice. Dílčí cíle v podobě analýzy prostředí, stávající komunikace a vnímání značky pomocí dotazníkového šetření jsou nutné ke splnění cíle hlavního. Součástí práce je kvalitativní výzkum …more
Abstract:
The topic of this master’s thesis is Analysis of marketing communication of brand Jack Daniel’s in Czech Republic. The main target of this thesis is to create recommendation for marketing communication of brand Jack Daniel’s in Czech Republic. Sub-objectives are analysis of the environment, communication and brand perception with the survey, are necessary for accomplishing the main objective. Marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2019
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Jakub Drudík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76738