Analýza marketingové komunikace značky Jack Daniel’s v České republice – Jan Čížek
Jan Čížek
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace značky Jack Daniel’s v České republice
Analysis of marketing communication of brand Jack Daniel’s in Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem analýzy komunikace značky Jack Daniel’s v České republice. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření doporučení a návrhu marketingové komunikace značky Jack Daniel’s v České republice. Dílčí cíle v podobě analýzy prostředí, stávající komunikace a vnímání značky pomocí dotazníkového šetření jsou nutné ke splnění cíle hlavního. Součástí práce je kvalitativní výzkum …viacAbstract:
The topic of this master’s thesis is Analysis of marketing communication of brand Jack Daniel’s in Czech Republic. The main target of this thesis is to create recommendation for marketing communication of brand Jack Daniel’s in Czech Republic. Sub-objectives are analysis of the environment, communication and brand perception with the survey, are necessary for accomplishing the main objective. Marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76738
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Jakub Drudík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev