Jan Čížek

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace značky Jack Daniel’s v České republice

Analysis of marketing communication of brand Jack Daniel’s in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem analýzy komunikace značky Jack Daniel’s v České republice. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření doporučení a návrhu marketingové komunikace značky Jack Daniel’s v České republice. Dílčí cíle v podobě analýzy prostředí, stávající komunikace a vnímání značky pomocí dotazníkového šetření jsou nutné ke splnění cíle hlavního. Součástí práce je kvalitativní výzkum …více
Abstract:
The topic of this master’s thesis is Analysis of marketing communication of brand Jack Daniel’s in Czech Republic. The main target of this thesis is to create recommendation for marketing communication of brand Jack Daniel’s in Czech Republic. Sub-objectives are analysis of the environment, communication and brand perception with the survey, are necessary for accomplishing the main objective. Marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Jakub Drudík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76738