Barbora Mikešová

Bakalářská práce

Marketing ve sportu

Marketing in sport
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingových aktivit a celkové strategie společnosti Sport Schwarzkopf a její obchodní značky High Point a pomocí marketingového průzkumu vyhodnotit, jak je značka vnímána. Teoretická část bude věnována základním typům marketingové komunikace ve sportu, specifické sportovní reklamě a jejímu využití. V praktické části bude zpracována marketingová komunikace společnosti …více
Abstract:
The aim of this thesis is to assess marketing aktivity and strategy of Sport Schwarzkopf company, also conduct a marketing research to find out how people perceive this brand and recommend other kind of marketing communication that could be used. Theoretical part will be devote to basic marketing activities in sport, specific sport advertisement and utilization of it. Practical part will be focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Vladimír Macek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/63918