Plán marketingové a PR strategie podniku Kapka resort a jeho aplikování do praxe – Bc. Kateřina Valigurová
Bc. Kateřina Valigurová
Master's thesis
Plán marketingové a PR strategie podniku Kapka resort a jeho aplikování do praxe
Marketing strategy of a company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá přípravou/vytvořením marketingové strategie vybraného podniku. Marketingová strategie zahrnuje jednotlivé fáze analýzy, syntézy, realizace, kontroly a korekce. První část práce je zaměřena na odborná teoretická východiska dané problematiky. Druhá část práce, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu vybraného podniku, která najde své uplatnění v praxi. Ze …viacAbstract:
The thesis deals with the preparation/creation of a marketing strategy of a selected company. The marketing strategy will include individual stages of analysis, synthesis, implementation, control and correction. The first part of the thesis will be focused on the professional theoretical background of the issue. The second part of the thesis, which draws on the theoretical knowledge, is focused on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Online Marketing in Small and Medium sized companies
Vikram Mehra -
Marketing malých a středních podniků
Lucie Cukrová -
Marketing malých a středních podniků
Kateřina Borovičková -
Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu
Kateřina Buzková