Bc. Ayya Eldysheva

Master's thesis

Marketing ve veřejném prostoru

Marketing in public space
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jaké faktory globálního a lokálního marketingového prostředí mají vliv na vybrané letiště, jejich kvalitu a marketing. Dílčím cílem práce je popsat a porovnat marketingové aktivity vybraných letišť. Na základě sekundárních výzkumů a ratingů je potřeba také zhodnotit efektivitu marketingu těchto letišť, a to z hlediska kritérií spokojenosti zákazníků a kvality …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to find out which factors of global and local marketing environment have an influence on selected airports, their quality and marketing. The partial goal of the thesis is to describe and compare marketing activities of selected airports. Secondary research and ratings also need to assess the effectiveness of these airports in terms of customer satisfaction criteria and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 8. 2020
  • Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní