Marketing ve veřejném prostoru – Bc. Ayya Eldysheva
Bc. Ayya Eldysheva
Diplomová práce
Marketing ve veřejném prostoru
Marketing in public space
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jaké faktory globálního a lokálního marketingového prostředí mají vliv na vybrané letiště, jejich kvalitu a marketing. Dílčím cílem práce je popsat a porovnat marketingové aktivity vybraných letišť. Na základě sekundárních výzkumů a ratingů je potřeba také zhodnotit efektivitu marketingu těchto letišť, a to z hlediska kritérií spokojenosti zákazníků a kvality …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to find out which factors of global and local marketing environment have an influence on selected airports, their quality and marketing. The partial goal of the thesis is to describe and compare marketing activities of selected airports. Secondary research and ratings also need to assess the effectiveness of these airports in terms of customer satisfaction criteria and …víceKlíčová slova
Analýza faktory prostředí letecké služby letectví letiště Praha letiště Šeremetjevo letiště marketing marketingová komunikace marketingové prostředí PESTLE analýza veřejný prostor Aeronautics air services airports analysis environmental factors marketing communication marketing environment PESTLE analysis Prague airport public space Sheremetyevo airport
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t2d03/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev