Bc. Marie Uhrová

Master's thesis

Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti

Setting up the marketing communication mix of a selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou a kritickým zhodnocením současného marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti a cílem je vypracovat ucelený soubor doporučení pro jeho případné zlepšení. V teoretické části jsou obsažena základní teoretická východiska s důrazem na komunikační mix. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku společnosti Placement.cz, analýzu aktuálního stavu marketingového …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis and critical evaluation of the current marketing communication mix of the selected company and the aim is to develop a comprehensive set of recommendations for its possible improvement. The theoretical part contains basic theoretical background with emphasis on the communication mix. The practical part focuses on the characteristics of the company Placement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné