Bc. Eliška Brejšová
Master's thesis
Marketingová strategie hotelu OSVIT
Hotel OSVIT Marketing Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie hotelu OSVIT v Mladé Boleslavi. Hotel bude otevírat restauraci, která bude kromě běžného denního menu nabízet i bezlepkovou stravu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zpracována na základě literární rešerše relevantní odborné literatury s cílem poskytnout teoretický a metodologický přehled zkoumané problematiky. Empirická …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the design of the marketing strategy of the OSVIT hotel in Mladá Boleslav. The hotel will open a restaurant that will offer gluten-free food in addition to the regular daily menu. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is based on a literature review of relevant literature in order to provide a theoretical and methodological overview of the researched …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Finanční a strategická analýza Škoda Auto, a.s. vycházející z let 2012-2017 a zhodnocení potenciálních rizik pro českou ekonomiku
Josef Rückl -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky
Helena Poulová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights