Marketing communication of the company operating in B2B market – Ing. Yulia Shkuratova
Ing. Yulia Shkuratova
Diplomová práce
Marketing communication of the company operating in B2B market
Marketing communication of the company operating in B2B market
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová komunikace podniku působícího na B2B trhu” je tvorba návrhu komunikační strategie pro konkrétní podnik, ENID, s.r.o. v rámci stávajících vnitřních a vnějších podmínek. První část práce je zaměřena na charakteristiky teoretických aspektů tvorby komunikační strategie, s důrazem kladeným na specifika business-to-business marketingu. V praktické časti je představen …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis “Marketing communication of the company operating in B2B market” is to create communication strategy for particular company, ENID, s.r.o. within current internal and external conditions. The first part deals with theoretical aspects of creation of communication strategy, the accent is given to specifics of business-to-business marketing. In practical part ENID, s.r.o …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rqq3p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev