Marketing communication of the company operating in B2B market – Ing. Yulia Shkuratova
Ing. Yulia Shkuratova
Master's thesis
Marketing communication of the company operating in B2B market
Marketing communication of the company operating in B2B market
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingová komunikace podniku působícího na B2B trhu” je tvorba návrhu komunikační strategie pro konkrétní podnik, ENID, s.r.o. v rámci stávajících vnitřních a vnějších podmínek. První část práce je zaměřena na charakteristiky teoretických aspektů tvorby komunikační strategie, s důrazem kladeným na specifika business-to-business marketingu. V praktické časti je představen …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis “Marketing communication of the company operating in B2B market” is to create communication strategy for particular company, ENID, s.r.o. within current internal and external conditions. The first part deals with theoretical aspects of creation of communication strategy, the accent is given to specifics of business-to-business marketing. In practical part ENID, s.r.o …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rqq3p/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SHKURATOVA, Yulia. \textit{Marketing communication of the company operating in B2B market}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/boiv60/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev