Analýza konkurence digitální agentury – Tereza Maštalířová
Tereza Maštalířová
Bakalářská práce
Analýza konkurence digitální agentury
Digital Agency Competition Analysis
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence digitální agentury. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jakým způsobem agentury komunikují na začátku spolupráce s novými klienty menšího rozsahu. K získání těchto informací byla využita metoda mystery mailingu. Vedlejším cílem práce je zjistit informace o konkurenčních agenturách, jejich službách a postojích. V závěrečné části jsou představeny návrhy …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the competitive analysis of a digital agency. The main goal of the thesis is to explore how agencies communicate at the beginning of a collaboration with new, smaller-scale clients. The mystery mailing method was used to obtain this information. A secondary goal of the thesis is to gather information about competitor agencies, their services, and their attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152881
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Katarína Seifriedová
- Oponent: Tereza Karhanová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
A Competitive Analysis of a Selected Company
Jakub Daněček -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Analýza konkurence e-shopů s knihami
Zlatomíra Fabíková -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství
Renáta Janoušková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl