Marketingová strategie společnosti EuroEducation – Saiana Erdyneeva
Saiana Erdyneeva
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti EuroEducation
EuroEducation Marketing Strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh doporučení pro zlepšení marketingové strategie společnosti EuroEducation, a to na základě vlastního marketingového výzkumu. Dílčím cílem práce je zhodnocení současného stavu marketingové strategie firmy, provedení potřebných analýz jejího prostředí. První část diplomové práce je zpracována metodou analýzy a porovnání odborné literatury s cílem poskytnout teoretický a …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for improving the marketing strategy of EuroEducation, based on its own marketing research. The partial goal of the work is to evaluate the current state of the company's marketing strategy, to perform the necessary analyzes of its environment. The first part of the diploma thesis is processed by the method of analysis and comparison of professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva