Jan Konvalinka, MBA

Bakalářská práce

Marketingová komunikace

Marketing comunication
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce, která se nazývá „Marketingová komunikace“ je analýza stavu marketingové komunikace Koupaliště Flošna v Hradci Králové od roku 2011 až do současnosti a návrh jejího zdokonalení a vytvoření nového plánu marketingové komunikace pro další letní sezóny.Teoretická část se zabývá zjištěním, co je marketing, marketingová komunikace a její cíle. Jsou určeny způsoby stanovení …více
Abstract:
Subject matter of this bachelor work called “Marketing communication“ is a condition analysis of Bathing establishment Flošna in Hradec Králové since year 2011 till a present-day and the proposal for its improvement and creation of new marketing communication plan for other summer seasons. Theoretical part deals with ascertaining of what is marketing, marketing communication and its goals. There are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses br78gl br78gl/2
13. 3. 2018
Složky
Soubory
Mach, J.
13. 3. 2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.