Jan Konvalinka, MBA
Bakalářská práce
Marketingová komunikace
Marketing comunication
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce, která se nazývá „Marketingová komunikace“ je analýza stavu marketingové komunikace Koupaliště Flošna v Hradci Králové od roku 2011 až do současnosti a návrh jejího zdokonalení a vytvoření nového plánu marketingové komunikace pro další letní sezóny.Teoretická část se zabývá zjištěním, co je marketing, marketingová komunikace a její cíle. Jsou určeny způsoby stanovení …víceAbstract:
Subject matter of this bachelor work called “Marketing communication“ is a condition analysis of Bathing establishment Flošna in Hradec Králové since year 2011 till a present-day and the proposal for its improvement and creation of new marketing communication plan for other summer seasons. Theoretical part deals with ascertaining of what is marketing, marketing communication and its goals. There are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva