Možnosti využití plodů netradičních ovocných druhů. – Martina Gottingerová
Martina Gottingerová
Bakalářská práce
Možnosti využití plodů netradičních ovocných druhů.
Possibilities utilization fruits of minor fruit species
Anotace:
Téma bakalářské práce se zabývá možnostmi využití plodů netradičních ovocných druhů a jejich zpracováním. Zpracovány byly tři ovocné druhy:bez černý (Sambucus nigra L.), dřín obecný (Cornus mas L.)a rakytník řešetlákový Hippophae rhamnoides L.).Plody bezu černého (Sambucus nigra L.) byly zpracovány na bezinkový sirup, kompot a želé. K porovnání chutí byl dokoupen bezinkový sirup.Ovocný druh dřín obecný …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is to study the possibilies of the use of minor fruits and its products. Three species of fruits were proccesed: elderberry(Sambucus nigra L.), cornelian cherry (Cornus mas L.) and sea buckthorn Hippophae rhamnoides L.).The fruit of the elderberry (Sambucus nigra L.) were processed to makeelderberry syrup, compote and jelly. To compare the flavors a elderberry syrup …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Dr. Ing. Boris Krška
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendelova univerzita v Brně
Zahradnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Zahradnické inženýrství / Zahradnictví
Práce na příbuzné téma
-
Sensory evaluation of fruit beverages treated with natural preservatives of plant origin
Charanpreet Kaur -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
Zuzana Krupová -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová
Název
Vložil
Vloženo
Práva