Propagace vybraného hudebního festivalu – Mgr. Jan Hrábek
Mgr. Jan Hrábek
Diplomová práce
Propagace vybraného hudebního festivalu
Promotion of selected music festival
Anotace:
Diplomová práce se zabývá propagací vybraného hudebního festivalu. Marketing hudebních festivalů se neustále vyvíjí, objevují se nové a lepší trendy, které se snaží organizátoři využít a propagovat svůj festival co nejlépe. V první části práce je teoreticky vysvětlen marketingový a propagační mix hudebních festivalů a následně se práce věnuje i internetovému marketingu, který je pro marketingovou komunikaci …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on promoting a particular music festival. Music festival marketing is constantly evolving; newer and innovative trends emerge, which festival organizers attempt to capitalize on in order to effectively showcase their event. The opening chapter of the thesis conceptually discusses the marketing and promotional mix of music festivals, followed by an assessment of online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Kolář
- Oponent: Tomáš Roreček, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva