Ing. Jitka RANČÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.

Activity analysis of marketing agency AC Marketing, Ltd.
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o., které jsou realizovány pro firmy sektoru malého a středního podnikání. Teoretická část obsahuje objasnění základních pojmů a charakteristiku služeb, s nimiž se český klient může na marketingovém trhu setkat. Součástí praktické části je představení společnosti, analýza jejího postavení, zhodnocení silných a slabých …více
Abstract:
The subject of my bachelor thesis is an analysis of activities of the marketing agency AC Marketing, Ltd. that are realized for the small and medium sized companies. The theoretical part of this work explains basic conception and characterization of services that the Czech customer can meet on the marketing and advertising market. The company AC Marketing is introduced in the analytic part. You can …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor: 4166

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RANČÍKOVÁ, Jitka. Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika

Práce na příbuzné téma

Všechny práce