Preference spotřebitelů při online nákupu obuvi – Simona Chovancová
Simona Chovancová
Bakalářská práce
Preference spotřebitelů při online nákupu obuvi
Consumer preferences in online shoe shopping
Anotace:
CHOVANCOVÁ, S. Preference spotřebitelů při online nákupu obuvi. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Předmětem bakalářské práce je navrhnout zlepšení online prodeje a propagace společností Deichmann, Baťa a CCC a zjištění spotřebitelských preferencí. Teore-tická část se zabývá marketingovými pojmy a jejich nástroji v online světě. Praktic-ká část je zaměřena na již zmíněné společnosti …víceAbstract:
CHOVANCOVÁ, S. Consumer preferences in online shoe shopping. Bachelor the-sis. brno: Mendel University in Brno, 2023. The subject of the bachelor's thesis is to propose an improvement of online sales and promotion of Deichmann, Bata and CCC and to find out consumer pref-erences. The theoretical part deals with marketing concepts and their tools in the online world. The practical part focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev