Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy. – Barbora Švalbová
Barbora Švalbová
Diplomová práce
Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy.
Planning of communication campaigns with respect to current media trends.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakou perspektivu má tradiční formát televize v plánování komunikačních kampaní velkých zadavatelů reklamy na českém trhu. Prostředkem k dosažení vytčeného cíle je analýza aktuálního mediálního mixu postavena na případové studii komunikačních kampaní společnosti Vodafone v letech 2013-2016, ve které je využito kvalitativního výzkumu ve formě expertních rozhovorů …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out the future of tradition TV format in marketing mix of big advertisers in the Czech market. Future of TV format in marketing mix has been evaluated based on case study of Vodafone marketing mix between years 2013-2016 and qualitative research based on interviews with representatives of Vodafone company (advertiser), communication and media agencies. Key …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71136
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Karel Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71136
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev