Analýza nástrojů marketingové komunikace v regionu Chomutovsko – Bc. Michaela Dvorská
Bc. Michaela Dvorská
Master's thesis
Analýza nástrojů marketingové komunikace v regionu Chomutovsko
Analysis of marketing communication tools in the Chomutov region
Abstract:
Diplomová práce se věnuje analýze nástrojů marketingové komunikace v regionu Chomutovsko. Cílem práce je zmapování současného stavu marketingových aktivit regionu Chomutovsko a doporučení takových marketingových aktivit, které by mohly vést k lepšímu využití služeb pro uživatele, především občany.Abstract:
The dissertation deals with analysis of marketing communication tools in the Chomutov region. The target of this dissertation is to map the current state of marketing activities of Chomutov region and recommend of those marketing activities, which could lead to a better utilization of services for users, especially for citizens.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vsjcx/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
- Reader: Ing. Karel Müller
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev