Analýza nástrojů marketingové komunikace v regionu Chomutovsko – Bc. Michaela Dvorská
Bc. Michaela Dvorská
Diplomová práce
Analýza nástrojů marketingové komunikace v regionu Chomutovsko
Analysis of marketing communication tools in the Chomutov region
Anotace:
Diplomová práce se věnuje analýze nástrojů marketingové komunikace v regionu Chomutovsko. Cílem práce je zmapování současného stavu marketingových aktivit regionu Chomutovsko a doporučení takových marketingových aktivit, které by mohly vést k lepšímu využití služeb pro uživatele, především občany.Abstract:
The dissertation deals with analysis of marketing communication tools in the Chomutov region. The target of this dissertation is to map the current state of marketing activities of Chomutov region and recommend of those marketing activities, which could lead to a better utilization of services for users, especially for citizens.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vsjcx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
- Oponent: Ing. Karel Müller
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev