Bc. Anatol Pšenička

Master's thesis

Specifika komunikačního mixu podniku Veolia Voda

The specifics of the communication mix company Veolia Water
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifiky komunikačního mixu podniku Veolia Voda v rámci kampaně „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“. Kampaň je zaměřena na propagaci pitné vody z kohoutku a její vrácení na stůl do restaurací, kaváren a domácností. Specifikum marketingového mixu bude hodnoceno pomocí metody 4P. Účinek kampaně lze vyhodnotit ve třech oblastech. První oblast se týká vlivu kampaně na zvýšení konzumace …more
Abstract:
The subject of the thesis is the characteristics of Veolia Voda communication mix during the campaign called „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“ (Fresh tap water? Just say it!). The campaign was designed to promote drinking tap water and to restore its place on the tables in restaurants, cafes and households. The characteristics of the marketing mix shall be evaluated using the 4P method. The effects …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní