Specifika komunikačního mixu podniku Veolia Voda – Bc. Anatol Pšenička
Bc. Anatol Pšenička
Master's thesis
Specifika komunikačního mixu podniku Veolia Voda
The specifics of the communication mix company Veolia Water
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifiky komunikačního mixu podniku Veolia Voda v rámci kampaně „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“. Kampaň je zaměřena na propagaci pitné vody z kohoutku a její vrácení na stůl do restaurací, kaváren a domácností. Specifikum marketingového mixu bude hodnoceno pomocí metody 4P. Účinek kampaně lze vyhodnotit ve třech oblastech. První oblast se týká vlivu kampaně na zvýšení konzumace …moreAbstract:
The subject of the thesis is the characteristics of Veolia Voda communication mix during the campaign called „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“ (Fresh tap water? Just say it!). The campaign was designed to promote drinking tap water and to restore its place on the tables in restaurants, cafes and households. The characteristics of the marketing mix shall be evaluated using the 4P method. The effects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n2u1q/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR
Dominika Wygrysová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová